Aktualności

Spotkanie wolność - Semafor

„Społeczne światy Studia Małych Form Filmowych Se-Ma-For w Łodzi” – spotkanie w Bibliotece Wolność

Serdecznie zapraszamy na spotkanie poświęcone książce „Społeczne światy Studia Małych Form Filmowych Se-Ma-For w Łodzi” autorstwa Ewy Ciszewskiej, Agaty Hofelmajer-Roś, Michała Pabisia-Orzeszyny i…

10 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet
kobieta w okularach

Psychologia bez psyche, o umyśle sztucznej inteligencji

Ludwig Wittgenstein twierdził, że „Gdyby lew umiał mówić, nie moglibyśmy go zrozumieć", cytat ten rozumieć można jako wstęp do rozważań na temat pozornie nie związany – AI. W dyskursie na temat AI…

10 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
Stobiecki - spotkanie

Nagranie rozmowy z prof. Rafałem Stobieckim w Centrum Edukacyjnym Instytutu Narutowicza w Warszawie

Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze spotkania z prof. Rafałem Stobieckim, autorem książki „Jerzego Giedroycia przygoda z rewizjonizmem”.

07 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
ADHD - panel 2

„ADHD – zrozumieć, rozpoznać, wspierać” | „Diagnoza ma znaczenie – o rozpoznawaniu ADHD w praktyce”

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z drugiego panelu konferencji „ADHD – zrozumieć, rozpoznać, wspierać”.

03 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
recenzje "paula pisze"

„Psychologia prześladowań w szkole” i „Psychologia mózgu nastolatka” - recenzja

Na blogu „Paula pisze” ukazała się recenzja dwóch publikacji z serii „Psychologia wszystkiego”: „Psychologia prześladowań w szkole” Petera K. Smitha i „Psychologia mózgu nastolatka” Johna Colemana

03 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
collectanea/web of science

Czasopismo „Collectanea Philologica" w bazie Web of Science

Rocznik „Collectanea Philologica” został włączony do prestiżowej bazy Web of Science (Emerging Sources Citation Index).

02 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR